Dječji vrtić Medulin Dječji vrtić Medulin

O nama

Više informacija o nama i našim uslugama


Općina Medulin kao osnivač vrtića izrasta u trenutku teritorijalne podjele općina u Županiji Istarskoj (1993. godine) te obuhvaća mjesta Medulin, Premantura, Pomer, Banjole, Vinkuran i Pješčana Uvala.  Slijedom događaja, 01. srpnja 1995. godine Općinsko vijeće donosi Odluku o osnivanju Predškolske ustanove Medulin.  Ustanova se oformljava kao pravna slijednica Predškolske ustanove Dječji vrtići i jaslice Pula, u okviru koje, u trenutku osnivanja, djeluju  vrtići  u Medulinu i Premanturi. Vrtić obuhvaća  tri odgojne skupine; jedna jaslička i vrtićka skupina u Medulinu s ukupno tridesetak djece i jedna vrtićka skupina u Premanturi s trinaest djece. U vrtiću je zaposleno ukupno devet zaposlenika.

U nadolazećim godinama osjećala se stalna potreba za sve većim obuhvatom djece. Ulaganjima  Osnivača u obnovu zgrade stare škole u Vinkuranu, 8.listopada 2004. godine, vrtić širi kapacitete za još jednu odgojnu skupinu. Slijedi otvaranje jasličke skupine u Pomeru, 14. rujna 2009. uz istovremena ulaganja u izgradnju novog vrtića u Medulinu kako bi se udovoljilo potrebama sve većeg broja djece.

Otvaranjem novog, namjenski građenog vrtića u Medulinu (1.rujna 2010. godine), vrtić širi kapacitete za još 4 skupine, dobiva vlastitu kuhinju, praonicu, polivalentnu dvoranu i prostore uprave. 

Predškolska ustanova Medulin usklađujući svoj rad sa Zakonskim odrednicama,  22.prosinca 2010., mijenja naziv u Dječji vrtići Medulin te 30.lipnja 2014. u Dječji vrtić Medulin.Danas obuhvaća 170 djece u ukupno devet odgojnih skupina od čega:

u centralnoj zgradi vrtića, Medulin, Munida 3a: dvije mješovite  jasličke skupine i četiri mješovite vrtićke skupine
u podružnici Premantura, Selo bb, jedna mješovita vrtićka skupina
u podružnici Vinkuran, Centar 3,  jedna mješovita vrtićka skupina
u podružnici Pomer, Pomer  1, jedna mješovita jaslička skupina.

Za potrebe rada vrtića brine se ukupno 36 zaposlenika.

Image

Pozitivno utjecati na djecu. Njegovati entuzijazam, kreativnost, maštovitost i znatiželju. Prenositi radost i potaknuti osmijeh. Istraživati svijet djetinjstva. Veseliti se zajedničkoj spoznaji i postignuću.

Kao kolektiv učiti iz svakog novog iskustva u ozračju međusobnog povjerenja i podrške te zajednički tražiti kvalitetna rješenja.

Pružiti oslonac roditeljima i svojim znanjima i iskustvom podržavati kvalitetu obiteljskog života.

Na načelima suživota i tradicije osvješćivati lokalnu zajednicu o značaju predškolskog odgoja, aspektima kojima se doprinosi sveukupnom razvoju društva i kvaliteti življenja.

Biti vrtić u kojem se uvažava i poštuje međusobna različitost i potiče razvoj individualnih sposobnosti i potencijala svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa. Vrtić koji omogućuje djetetu da bude sukonstruktor vlastitog okruženja i vlastitog procesa učenja. Bogato okruženje koje omogućuje razvoj svih njegovih potencijala.

Biti vrtić u kojem će si djelatnici vrtića međusobno pružati podršku i njegovati otvorenu komunikaciju.